Vijf redenen waarom je vandaag nog moet stemmen op de Avans Medezeggenschapsraad

Foto: Loet Koreman

De verkiezingen voor de nieuwe Avans Medezeggenschapsraad (AMR) zijn in volle gang. Je stem uitbrengen op een student of medewerker kan alleen vandaag nog. Vijf redenen waarom je dat volgens ons gewoon moet doen.

1. Stemmen duurt nog geen minuut en kan simpel via verkiezingen.avans.nl

1. AMR-studenten en medewerkers zetten zich in voor jouw belangen; verborgen extra studiekosten, digitaal inleveren of genoeg stopcontacten voor je laptop.

1. Je kunt nu nog kiezen wie het beste jouw belangen kan vertegenwoordigen.

1. Van alle medewerkers heeft al meer dan veertig procent een stem uitgebracht. De studentenopkomst blijft ver achter met een opkomst van ongeveer 3 procent. Dat kan beter!

1. Meer stemmen, betekent meer macht. Het College van Bestuur kan niet om een AMR met een sterke achterban heen.

Op zoek naar meer info over de kandidaten? Check onze studentenstemwijzer of de medewerkersstemwijzer.

Of stem direct via verkiezingen.avans.nl

alf kurstjens

een goed artikel, en inderdaad als kandidaat kan ik voor het verschil zorgen

2017-05-31 14:02:21