Eén van deze studenten wordt de Avans Ondernemer van het Jaar 2023

De ene studentondernemer verzorgt het tekenwerk en 3D-prints voor kleine auto- en motorbedrijven, de ander verhuurt speelgoed. Welke student wordt de Avans Ondernemer van het Jaar 2023? Punt zet de top 5 op willekeurige volgorde op een rijtje.

Guillermo Engineering

Werktuigbouwkundestudent Guillaume van Schijndel heeft een bedrijf dat door middel van 3D-prints motoronderdelen ontwerpt en bouwt.

Camello

Bedrijfskundestudent Laurent van Helden en Govert Verdoorn (Ondernemerschap & Retail managementstudent) hebben een duurzaam speelgoedbedrijf. Ze verhuren speelgoed voor kinderen van 2 tot 5 jaar.

JUIS Collection

Julia van Bree, Business Innovationstudent, maakt samen met Isabelle Heijmans tassen en hoeden van stoffen die eigenlijk bedoeld zijn voor de afwerking van meubels.

STOK Electric

Industrial Engineeringstudent Berend Stokman heeft samen met zijn broer een elektrisch en hybride systeem ontworpen die elektrisch varen met grote boten op de kaart moet zetten.

Circular Flush

Een nieuw toiletsysteem waar geen water en chemicaliën aan te pas komen. Dat heeft Elektrotechniekstudent Kevin Haest samen met Stan Jacobs en Pim Hollestelle ontwikkeld. Zij verhuren dit aan festivals en evenementen.

Dragons Den
Op 16 maart pitchen de kandidaten hun bedrijf aan een jury tijdens de Dragons Den. Er wordt een jury- en een publieksprijs uitgereikt. Voorafgaand geeft voormalig kickbokskampioen Remy Bonjasky een lezing. Het evenement vindt plaats in de LocHal in Tilburg. Bij zijn? Aanmelden kan hier.