Entreehal Onderwijsboulevard 215 vanaf maandag op de schop

entreeOWBonderwijsboulevarddenbosch-maxDe entree van de Onderwijsboulevard 215 in Den Bosch gaat vanaf maandag 11 juli op de schop. Vanwege de verbouwing is het gebouw tot 29 augustus alleen nog toegankelijk via de kelder.

Omdat het in de zomervakantie relatief rustig is, gaat Avans hard aan de slag met de entree. De receptiebalie gaat weg, het atrium krijgt glazen draaideuren, er komt een nieuwe lift en een Starbucks koffiebar en de studenteninformatiebalie en de redactieruimte van Punt worden verbouwd.

entreeOWBonderwijsboulevarddenbosch2-maxRouteplanner
De gehele entreeruimte is buiten gebruik, dus je route naar en in het gebouw moet je zorgvuldig plannen. Zo is de kantine alleen te bereiken via de tuin en vervolgens de loopbrug te nemen. Wil je naar Xplora, loop dan via de kelder naar de tweede verdieping. Zie video.

Wie vind je waar?
Medewerkers van de studenteninformatiebalie, roostering en ICT-support vind je in deze zomerperiode bij de balie van Xplora op de eerste verdieping. De conciërges en receptiemedewerkers vind je schuin tegenover de entree van de parkeergarage, in ruimte OGS23 en mocht je op zoek zijn naar de redactie van Punt, dan kun je ons vinden in OG052.

AMIB naar Stationsplein
In deze periode verhuizen ook veel academies. De Academie voor Marketing en International Business (AMIB) verhuist naar het Stationsplein 50 in Den Bosch. Veel andere Bossche academies krijgen daarna een nieuwe plek in het gebouw.